Novi Sad
18.11.2012.
10:03
Položaj Vojvodine je unutrašnje pitanje Srbije i nemam utisak da postoji ozbiljniji konflikt između republike i pokrajine, kaže nemački ambasador u Beogradu Hajnc Vilhelm.
  • @ G znaci ukratko!

    19.11.2012 22:30
    Zalepio si se za nepromisljenu izreku jednog extrema,i tu si se zakocio i neide dalje.U svakom postu se obavezno potrudis da ubacis, "Gospodine vi ste za psihijatriju, da bog da vam se desila ista sudbina i Vojvodjaneri su fasisti." eh brale "One way track". Ljudi su pokusali mnogo puta da ti objasne da ceo bunt "Vojvodjana" potice upravo iz razloga da ne zelimo da se delimo po nacionalnoj osnovi, i da pljujemo po grupacijama koje su zasnovane prvenstveno na toj inicijativi. Ali ti uporno trpas sve u isti kos bez pardona i jos samo gas da nam pustis."Pretnje Vojvodjana"...mogao bi da shvatis i kao odbrana naroda jedne regije kojem je zagorelo i koji nema drugu alternativu nego da ustane za svoja prava, jer je sad vec potpuno jasno da se radi o visedecenijskom sistematkom planiranom
    istrebljenju.Absurdno je nabedjivati ljude da su fasisti, pogotovo od strane nekoga ko se ponasa identicno sa tom ideologijom.
  • G

    19.11.2012 16:55
    @Gg - ono što se ovde izdvaja je da vam je moj kontraargument ništavan, ali zato vaši "argumenti" tog navodnog "vašeg okruženja" nisu. Vi ste ti koji žele da menjaju granice - vi ste ti koji treba onda da DOKAŽU da imate većinu a ne da ja dokazujem da većinu imaju oni koji misle suprotno i ne žele da menjaju granice koje već postoje. Tom logikom možete da tvrdite da postoje jednorozi u šumama Vojvodine, i da je to tačno jer ja ne mogu da dokažem da ne postoje.
    Moji komentari su anti-"vojvođanski". Namerno pod navodnicima, jer vi koji se proglašavate "vojvođanima" u sebi nemate ništa vojvođanskog - biti vojvođanin nije "mrzeti sve što je srpsko".
    Ono što mi je nejasno je zašto:
    1. Ne proglašavate provokacijom kada neko napiše da protivnici otcepljenja "mogu da se sele južnije"
    2. Dodirnete komentare "vojvođana" koji su UVEK UPERENI PROTIV SRBIJE.
    Na ovim stranama koje kažete redovno posećujete, JOŠ NIJEDNOM nisam video ijednu jedinu osudu ovog svojevrsnog "vojvođanovanja" da parafraziram stalnoprisutne provokacije "vojvođana" koji osim naziva nemaju ijednu drugu razliku sa fašizmom.
  • G

    19.11.2012 16:47
    @@ G Opet Zastrasujes - ja ne pretim nikome ratovanjem. Koliko istog dana, na ovim stranicama je osvanula PRETNJA da će svi protivnici vaše ideje "moći da se sele južnije". To je PRETNJA, a takve PRETNJE vode u građanski rat ako neko proba da PRETNJE sprovede u delo. Non stop pretite kako ćete "dođoše vratiti odakle su došli", kako ćete "oduzimati državljanstva", "nacionalizovati imovinu", "seliti južnije" i tako dalje, a to nije poziv u pozorište nego u rat.
    A ja ne želim nikome lošu sudbinu - poželeo sam istu sudbinu Srba iz Hrvatske onima koji na ovim stranicama pozdravljaju odluku Haga - kako ta odluka znači da je operacija pa i progon bio legitiman, ne vidim razlog da nekome ko to podržava poželim da ga zadesi identična sudbina.
  • gg

    18.11.2012 22:21
    @G
    A opet u mom okruženju gotovo svi bi glasali za otcepljenje. Tako možemo do prekosutra, kakvi su ti to kontra-argumenti. Kao da ja sad kažem da svi ljudi vole Metaliku jer svi u mom komšiluku slušaju Metaliku, a ti kažeš ne, svi ljudi vole Lejdi Gagu jer ceo moj komšiluk sluša Lejdi Gagu.

    Mada, šta očekivati od čoveka koji dan i noć već mesecima visi na sajtu 021 i večito piše svađalačke anti-vojvođanske komentare, bez i trunke mozga. Mislim, druže, još nijedan tvoj komentar nisam pročitao, a hvala bogu volim da posećujem ovaj portal, koji nije:

    1. Čista provokacija;
    2. Reductio ab absurdum tuđih komentara;
    3. Uvek uperen protiv Vojvodine, kao da smo svi ovde najgori ljudi na svetu.

    Za nekog ko se navodno bori protiv jednoumlja pišeš prilično zlobne i jednoumne komentare.
  • @ G opet zastrasujes

    18.11.2012 21:53
    I zakuvavas, pretis ratovanjem, niko ne zeli ili trazi ratovanje, i nikom ne treba zeleti sudbine nesrecnika. Tvoje strasno zalaganje, da se nista nepreduzima vise nepije vodu, vidis da cemo se sami pojesti inace. 21 vek je, moze se dogovoriti, vremena ludila treba ostaviti iza nas, probaj da shvatis da postoje i drugi nacini da se nesto postigne sem silom nasiljem i mrznjom.
  • PericA

    18.11.2012 21:41
    "Skolovan covek"
    Hajnc Vilhelm kazo NO NO zajebavanja vise sa zastavom, grbom i autonomijom. Kuce da se vrate to oce i dalje ali nema vise zajebavanja. Reci ce ovima u Beogradu da sad imaju malo sluha i to je to. ZAR JOS UVEK U OVOJ ZEMLJI NEKO MISLI DA MI O NECEMU ODLUCUJEMO.
  • G

    18.11.2012 20:15
    @Dodjos - interesantno a u mom okruženju ne znam za nijednog koji je za to, i opet, sa tolikom većinom koju kažete imate, niko ne može da skupi ni taj mali broj potpisa potreban da se podnese zahtev za referendum. Ironično je međutim da vam smeta ako vas neko nazove "vojvođijanerima" a ne prođe dan da se srbi na ovim stranicama ne nazovu "srbendama", baš od strane vas što "poštujete ljudska prava".
    I na kraju, poštujući vaše proncipe, i Južna Vojvodina je unutrašnje pitanje naroda koji tamo žive, i naša zgrada je unutrašnje pitanje stanara koji ovde žive - ono što je pitanje je kome će "vojvođijaneri" da priznaju to pravo dok pokušavaju da izazovu građanski rat stalnim dizanjem tenzija i neprekidnim pretnjama kako će svi moći da se "sele južnije" koji ne misle kao oni.
  • Radenko

    18.11.2012 20:08
    @ providno , vurste i ostale
    Nije to od udbe nego logika , Evropa tezi ka ujedinjenju i izjednacavanja zivotnog standarda u celom kontinentu , dalje cepanje i odvajanje drzava predstavlja veci problem i glavobolju svima , prilicno si GLUP i nisi bio nigde da vidis koliko sada nacija zivi zajedno u Evropi , takvi kao ti napravice u od Vojvodine scenario Bosne , jedan dan mrzite Djokovice , drugi dan Licane , Crnogorce , Gedze ...
  • dodjos

    18.11.2012 18:37
    diplomatski recnik
    Tako je,Vojvodina je unutrasnje pitanje naroda koji u njoj zive,sta je tu sporno,nepravedno i separatisticki?Sa tim imaju problema samo oni pravi huskaci koji nas nazivaju Vojvodjijanerima,jer su toliko nebitni i bezvredni,pa jedino sto mogu je da vredjaju posten narod i divljaju po zidovima i tablama.A propagande kako bi na referendumu bilo malo onih koji su za postovanje ljudskih prava su price za malu decu.U mom okruzenju ne znam niti jednoga koji je protiv toga.
  • ZoranNS

    18.11.2012 17:40
    Vojvodina nije ratni plen
    Vojvodina nije ratni plen, neki nikako da shvate, Vojvodina nije ratni plen, ona nije osvojena oružjem, nju su pod određenim uslovima Srbiji poklonoli velesile i Srbi Vojvodine isto kao što je Tači dobio Kosovo. U vođu po novom sadu i okolini piše "1918. g. O SLOMU DVOJNE MONARHIJE, u Novom Sadu je obrazovan Srpski narodni odbor za Vojvodinu (znači vođ po Novom Sadu 39 godina piše Vojvodinu KAO POJAM ne a Banovinu) koji je raspisao IZBORE 28. OKTOBRA te godine sazvao u NS Narodnu skupštinu na kojoj je proglašeno otcepljenje. Znači Vojvodina kao pojam se spominje 13 godina pre Titove jugoslavije
  • 18.11.2012 17:20
    Vladimir
    Uf, tako me je oduševio komentar, da moram da ga ponovim:
    "Pitanje Vojvodine je unutrašnje pitanje Vojvodine."
    Jadni mi dok se bilo ko osim nas pita za nas i dok nam drugi kroje kapu. Bilo da su Srbijanci ili Nemci.
  • rade

    18.11.2012 17:09
    @Carls Taylor.Pa idi kod njih kad ih tako volis, samo da li ce da te prime???NEMAS TI IZBORA, SRBIJA JE TVOJA ZEMLJA,pa ti sad kukaj i leleci do mile volje....
  • G

    18.11.2012 16:48
    Položaj Severne Vojvodine je unutrašnje pitanje Severne Vojvodine. Neće nam neko iz Novog Sada govoriti kakav je naš položaj.
  • providno

    18.11.2012 16:03
    Vojvodina je vojvođanska
    Nikad od ni jednog ambasadora u nekoj državi, nećete čuti nešto negativno o toj državi. Ovo je isfabrikovani intervju od strane udbe. Ono šta Nemačka misli o položaju Vojvodine saopštava njihovo MIP, kancelarka i predstavnici u EU.
  • 18.11.2012 15:24
    @ Pescanik
    Ne, nisu batinali građane na ulicama srbijanskih gradova, to je tačno, ali su ih zasipali uranijumskim bombama, i porušili nam pola naše, ionako siromašne zemlje...

    Drugo, dole je napisano da su ratovi izrežirani baš u ovim zemljama-što je potpouno tačno, i sa čim se danas, posle svega što smo videli i preživeli, neće složiti samo neko ko nema 2 grama mozga u glavi! Da, u ratu su učestvovali srbi, hrvati i muslimani, ali ratova na prostorima bivše SFRJ ne bi nikada bilo da to nisu htele svetske sile-one su te, koje su rat zakuvale-to je jasno ko dan (evo danas naslova u novinama, a to smo znali i od ranije-direktor CIA zajedno sa Gotovinom pravio plan "Oluje", treba li vam drugi dokaz?!)
  • 18.11.2012 15:16
    Carls Tejlor-u, pa Nemci već jednom jesu okupirali Vojvodinu,odnosno jednu njenu polovinu-Banat-od 41-44, pa možeš da proveriš koliko je lepo bilo tada, a Amerikanci drže pola sveta i dan danas pod svojom okupacijom, pa mi se nešto čini da tim ljudima koji tamo žive nije baš svanulo od dolaska Amerikanaca...bolje ne pričaj gluposti, pre nego što o njima malo bolje razmisliš!
  • lala

    18.11.2012 15:14
    nadajte se samo
    I za Sloveniju su rekli da je to unutrašnje pitanje SFRJ, pa je prvi priznali posle par meseci.
  • Pescanik

    18.11.2012 14:13
    @Anonimus - novosadjanin
    Nemacki i americki policajci su batinali gradjane na ulicama srbijanskih gradova, a njihove armade granatirale Dubrovnik, Vukovar i Sarajevo.
  • S.

    18.11.2012 13:20
    Ne, polozaj Vojvodine je unutrasnje pitanje Vojvodine.
  • carls tejlor

    18.11.2012 13:00
    sta bih dao da amerikanci ili nemci okupiraju vojvodinu
  • BLOK

    18.11.2012 12:40
    Kuda ideš Srbijo
    Dve stvari ovdašnji političari nikada neće moći da shvate:
    1. Komunikaciju sa zapadom i
    2. Da vode ovu državu u pravcu koji su započeli oni koji su je i stvorili.

    Za ovo drugo svakako možemo tražiti krivce i van naših granica.

    "Bolje ispasti glup nego ispasti iz aviona"

    ps. pahvala administratorima koji nisu cenzorski nastrojeni (pogotovu ne jednostrano)
    "vox populi"
  • mican

    18.11.2012 11:28
    Niko - Kakav naslov??
    Projekat otimanja i osiromašivanja Vojvodine je počeo 1988, ne znam o čemu pričaš.
  • Vurste

    18.11.2012 11:11
    Ljubitelj
    Hej Hanc,nešto si uplašen da i tebi Vučko nije na tragu?
  • 18.11.2012 11:10
    novosadjanin
    E hvala Vam na obaveštenju Vaša ekselencijo...a mi mislili da je Vojvodina pitanje Nemačke i SAD, kao što su to bila i ostaal pitanja na području bivše Jugoslavije, kao što je bilo i zakuvavanje svih ratova-meni se čini da su svi ratovi na ovim prostorima 90tih godina bili izrežirani baš u vašoj zemlji i SAD, a od pre neki dan sam i 100% siguran u to!
  • niko

    18.11.2012 11:02
    Kakav naslov??
    Počeo i zvanicno projekat otimanja Vojvodine.
    Prvo vas osiromašimo a onda i uzmemo sve.
  • 18.11.2012 10:30
    "U svakom slučaju, položaj Vojvodine je za nas unutrašnje pitanje Srbije, s tim što se podrazumeva da država koja planira da postane članica EU mora i na tom planu da poštuje evropske standarde i norme"

    Čitajte između redova.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna